Liity Torkkelin ystäviin!

Liittymällä Torkkelin ystäviin pääset osaksi hienoa yhteisöä ja näköalapaikalle seuraamaan, mitä Helsingin kuvataidelukiossa tapahtuu.

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä Helsingin kuvataidelukion ja rakennuksessa aikaisemmin toimineiden koulujen alumnit, opiskelijoiden vanhemmat ja huoltajat sekä opettajat ja henkilökunnan jäsenet, joiden jäsenyyden hallitus hyväksyy.

Tukijäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Tukijäsenellä ei ole äänioikeutta, mutta heillä on puheoikeus yhdistyksen kokouksessa. Tukijäsen ei voi toimia yhdistyksen hallituksessa.

Vuotuinen jäsenmaksu varsinaisille jäsenille sekä henkilötukijäsenille vuonna 2023 on 15 €.  Yritysten, yhdistysten ja yhteisöjäsenten tukijäsenmaksu on 100 €.

Jäseneksi liitytään oheisella lomakkeella. Maksutiedot toimitetaan sähköpostitse jäseneksi hyväksymisen jälkeen.

Liittymislomake